lördag 30 maj 2009

Ont i min tå!

Sov så sjukt dåligt i natt då jag vaknade mitt i natten och hade så fruktansvärt ont i min stortå! Jag tror att jag har stukat den eller något för jag har fortfarande så ont i den och den är svullen och röd. Kan det vara från den tuffa tennisen igår som nämligen gjort att jag även vaknade upp med ont i ryggen.

Idag har G och jag tvättat och städat bilen som jag ska låna i sommar. Det är en av mina föräldrars bilar som de brukar använda till att bla köra skräp i, så den var full av grus och kvistar sedan de kört delar av deras avklippta häck i den. Nu ser den ut som ny igen vilket jag tycker är bra då jag inte vill köra runt i en kompost! :)

Min bror har också varit här idag och gratulerat på morsdag i förskott. Det var trevligt att träffa honom då jag inte sett honom sedan i december! Vi hade en hel del att prata om och jag passade på att visa honom lite bilder så att han ska bli sugen på att komma och hälsa på i Dubai ;)
Nu på kvällen lagade G och jag en god middag som vi åt tillsammans med mina föräldrar och ikväll ska vi bjuda dem på chokladpudding samtidigt som vi ska se säsongsavslutningen av Robinson. Varken G eller jag har ju sett ett ända avsnitt så vi ser fram emot att iaf få se ett!


Om en stund ska vi åka och köpa glass och njuta av en riktigt fin försommar kväll...

Inga kommentarer: