tisdag 19 maj 2009

Jag är så duktig!

Idag har jag haft en härlig dag. Först var vi på gymmet och tränade cirka en timme. Jag tränade bara nederdelen av kroppen idag och får istället ta överdelen imorgon. Kännde att jag inte riktigt hade energi att träna hela kroppen. Man blir verkligen slö av denna tryckande värme. Efter träningen gick vi ner till poolen och tog ett svalkande dopp och låg sedan och solade i två timmar. Idag var det helt perfekt då det var precis lagom varmt både i luften och i vattnet.

Eftersom de ringde och ändrade G´s arbetspass körde vi en sväng till Mall of Emirates och handlade lite och åkte sedan hem för att äta en god middag. Efter middagen var jag en mycket duktig housewife då jag putsade balkongfönstrena så att man äntligen kan se ut! Som ni märker tar jag verkligen min roll här i UAE på allvar ;)

Inga kommentarer: