fredag 8 maj 2009

Hot, hot, hot...

Idag är det så varmt att det knappt går att vara utomhus. Trots att det är lite disigt är det 38 grader och helt vindstilla. Jag var på stranden tidigare men stod bara ut i en timme. Att ligga på stranden var helt galet varmt och vattnet svalkade inte ett dugg då det var ljummet!

Istället gick jag hem och gjorde mig en smoothie gjord endast på cantaloupemelon. Blev riktigt gott. Denna smoothie avnjöt jag i skuggan på balkongen. Jag trotsade dock all vett och etikett då jag gick ut och satte mig på balkongen endast iklädd bikini! Jag får väl hoppas att ingen såg mig men vad ska man göra när det är så otroligt varmt. Hade jag varit "anständigt" klädd hade det inte gått att vara där.




Måste förresten visa er hur dem med tillräckligt mycket pengar tar sig hem i riktig posh style. De tar nämligen sin helikopter och landar på sin privata strand precis som ägaren till detta hus gjorde idag.

1 kommentar:

G sa...

Hej baby,

Här på Sri Lanka är det oxå Hot,hot och väldigt fuktigt.
De har extremt hög luftfuktighet här och jag stod bara ut ett kortare tag vid poolen...

Längtar efter dig!
Ses snart...