söndag 17 maj 2009

090517

Med risk för att bli bannlyst från Sverige måste jag bara säga att vad var det för låt ni skickat till Eurovision? Det var nog en av de sämsta jag hört på mycket länge. Av fyra delfinaler fanns det verkligen ingenting bättre?


Frågan är då om rätt låt vann. Jag har ingen aning, tyckte inte där var någon som var särskilt bra och jag orkade faktiskt inte titta på hela. De senaste åren har Eurovision verkligen blivit så dåligt. Det är dålig musik och dåliga artister.


Nu ska jag istället för att klaga berätta om min dag. I förmiddags träffade jag en annan Svensk tjej för lunch här på Palmen. Vi träffades vid 11 på Costas Coffee och satt där en stund och pratade och fikade. Lite senare gick vi en sväng på Palmen för att sedan äta lunch på en av restaurangerna. Lustigt nog kommer hon också från Malmö, var roligt att höra någon prata skånska då de flesta andra svenskar jag känner här i Dubai inte pratar skånska Efter en ganska lång men mycket trevlig lunch lämnade vi restaurangen runt 15.30.


Vad jag gjorde sedan får ni redan på lite senare ;)

Inga kommentarer: