torsdag 21 maj 2009

090521

Ursäkta dålig bloggning idag men jag har haft fullt upp hela dagen. I morse städade och tvättade jag då hela tvättkorgen var fullproppad och balkongen nästan igensandad. När G vaknade vid 2-tiden åkte vi och hämtade flygbiljetter då vi nu bestämt hemresedatum. G har även fått ledigt från jobbet så att han kommer vara hemma i två veckor i samband med att han åker med mig till Sverige. När vi ändå var ute passade vi på att handla lite presenter som vi ska ta med oss hem. Några familjemedlemmar har ju bla fyllt år under tiden som vi varit här.

Nu ikväll bjöd vi över E på en mycket god (om jag får säga det själv ) kyckling middag med jordnötssås och efter det mötte vi upp D & D som vi inte träffat på flera månader för lite drinkar här på Palmen. Nu ska jag titta på en film och slappna av lite innan jag hoppar i säng.

God natt!

Inga kommentarer: