måndag 1 juni 2009

Grattis alla mammor!

Idag har jag så klart gratulerat min mor på morsdag med både present och hemmagjord jordgubbstårta. Efter uppvaktning och fika spelade G och jag tennis innan det var dags att åka vidare till G´s mor för uppvaktning. Hos G´s föräldrar träffade vi G´s ena syster och hennes son som vi inte sett sedan i julas. Tyvärr stannade de bara på fika med kaffe och tårta innan de var tvungna att åka hem. G och jag stannade så klart kvar så vi blev bjudna på en god kyckliggryta till middag.

Eftersom det i morgon är min första dag på nya jobbet så har jag försökt friska upp mina mattekunskaper. Det kan ju vara bra att ha lite i huvudet första dagen! Det ska bli riktigt spännande att börja,det var ju trots allt nästan ett år sedan sist och jag har verkligen saknat att arbeta. Ni andra räknar väl ner dagarna tills ni har semester, eller?


Tyvärr har jag inte mycket mer att berätta för er idag men det blir säkert desto mer imorgon!

God natt...

Inga kommentarer: