onsdag 6 maj 2009

090506

Idag har jag äntligen fått undan det sista som var kvar av packningen. Jag har också hunnit med att städa hela lägenheten.

Eftersom G var på jobbet tog jag även en tur till ett av Dubai´s Mall där jag köpte den här mellanöstern inspirerade tunikan. Jag köpte den på en butik som heter Berskha, har aldrig handlat där tidigare men det verkar vara en butik där man kan hitta små fynd för en ganska billig peng. Tunikan kostade cirka 200 kronor.

Min vän SA som jag träffade på A´s fest ringde idag och berättade att hon hittat en utbildning som jag borde gå. Hon och A är ganska roliga för de vill absolut inte att jag ska åka hem trots att jag sagt att det bara är över sommaren. Sist jag träffade SA berättade jag för henne att jag i framtiden vill vidareutbilda mig och vad det var jag ville läsa. Nu hade hon alltså hittat något som hon tyckte passade så att jag inte ska åka hem! Gulligt av henne tycker jag.

Imorgon hoppas jag att det kommer vara fint väder för jag känner att jag längtar efter att få ligga på stranden och steka. Jag hoppas ni har haft en bra dag och får en fin kväll...

Masalama!

Inga kommentarer: