måndag 11 maj 2009

090511

Känner mig riktigt trött idag då G och jag satt uppe väldigt sent igår och tittade på Lost. De senaste två kvällarna har vi haft Lostmaraton och vi har snart sett hela säsong 5. Vi har helt enkelt blivit beroende då det är så sjukt spännande just nu. Man får hela tiden veta mer och mer om vad det är för sjukt med ön!

Nu till något annat...
Igår kväll var vi och tittade på en bil som vi är lite intresserade av. Det visade sig att den var ännu finare än vi föreställt oss så hade det inte varit för att G jobbar idag hade vi nog åkt och tittat lite till och kanske slagit till. Vi får helt enkelt hoppas att den är kvar om två dagar annars är det väl någon mening med att vi inte ska ha den!

Idag måste jag ta och läsa in mig lite på mitt sommarjobb. Jag antar att allt tekniskt sitter någonstans i bakhuvudet så att det finns där när jag väl börjar arbeta men jag vill ändå vara på den säkra sidan och läsa på lite. Tyvärr hade jag en bra cd-skiva tidigare med en massa bra information men när min gamla dator kraschade försvann den från datorn och jag har så klart slarvat bort lösenordet så att jag inte kan installera om den. Jag har frågat mina gamla klasskamrater om de har kvar lösenordet men det har de så kart inte, typiskt!!


Hoppas att ni får en fin måndag.

Inga kommentarer: