fredag 15 maj 2009

Dubai softball League

Igår hade vi fullt upp hela dagen. Först åkte vi för att ordna med lite papper som har med nya bilen att göra. Undertiden som pappersarbetet skulle bli klart gick vi en sväng på Deira City center och tittade. Inga köp blev det dock för min del!



Sedan åkte vi och hälsade på några kompisar som flyttat. Vilken fantastisk utsikt de har över Dubai och särskilt över The Palm. Allt ser så otroligt annorlunda ut bara man kommer upp ett par meter. Saker som man trott såg ut på ett sätt visar sig vara helt annorlunda. Tyvärr glömde jag ta med kameran men jag ska göra det nästa gång jag är där så att ni får se hur Dubai ser ut från 31:a våningen!


Igår kväll var vi och tittade på Softball. Det var säsongsfinal så de spelade tre omgångar vilket tog runt fem timmar! Roligt var det iaf då det var riktig finalstämning. "Vårt" lag där vår kompis spelar vann med 24-17 vilket var extra roligt. Eftersom softballen höll på till tolv var vi inte hemma förrän runt ett i natt då vi släppte av en annan kompis som var med på vägen.



Eftersom vi var hemma sent och såg ett nytt avsnitt av Lost när vi kom hem är vi ganska trötta idag. Om en stund ska jag dra med mig G till gymmet, han har nämligen inte varit där på ett tag!




Vi hörs senare...

Inga kommentarer: