onsdag 27 maj 2009

090527

Var nere och badade imorse. Var så skönt att komma ner till poolen och stranden och upptäcka att det nästan var tomt på folk. Jag fick därför en av de bästa platserna enligt mig, under en palm precis vid poolkanten. Enligt badvakten var det 37 grader i poolen och det var ungefär 45 grader i luften. Eftersom jag var så varm svalkade ändå poolen riktigt skönt. Jag gick även ner och badade i havet. Det blev dock inte så långvarigt då vattnet var alldeles för varmt. Det var som att bada i ett varmt badkar trots att jag simmade ut där jag inte bottnade. Några riktigt stora fiskar simmade förbi mig vilket jag absolut inte gillar, särskilt inte då jag var ute på djupt vatten! Man vet ju aldrig vad för slags fiskar som gömmer sig i detta djupa, varma vatten!

Nu väntar jag på A som ska komma förbi en liten stund och säga hejdå. Hon är så ledsen över att jag ska åka. Hon hoppades in i det sista att jag inte skulle åka hem trots att jag för längesedan berättat för henne att jag ska åka hem över sommaren!

Inga kommentarer: