fredag 29 maj 2009

090529

Vi åkte hem till mina föräldrar igår kväll, hundarna blev som tokiga och visste inte var de skulle ta vägen när de såg oss! Vi satt uppe en stund och pratade med min mamma som var den enda som var hemma och jag passade på att gosa med hundarna som jag saknat så mycket. Både jag och G somnade tidigt och iaf jag sov som en stock men vaknade väldigt pigg vid 8-tiden. I morse passade vi på att gratulera min pappa som fyllt år med lite presenter från Dubai. Efter frukosten visade vi bilder från Dubai och London och sedan gick jag och G och spelade tennis. Vi tyckte att det såg så varmt och skönt ute men väl på väg till tennisbanan kändes det lite kyligt. Med tanke på att vi inte spelat på nästan ett år gick det förvånansvärt bra, kanske pga att vi köpt nya tennisracket i Dubai. Vid lunchtid åkte vi hem till G´s föräldrar och åkte med dem och åt en god lunch och efter det följde vi med dem och tittade på en visning av Thomas Sabo´s smycken där det bjöds på både bubbel och chokladfontän. Sedan överraskade vi G´s systersson med att hämta honom på fritids och nu väntar vi på att äta en god middag hos G´s föräldrar. Vi ska äta fondue, inte alls dumt!

Då vi inte har med oss kamerasladden hit får ni vänta på bilderna tills senare ikväll...

Inga kommentarer: