tisdag 12 maj 2009

Soffpotatis...

Ligger just nu i soffan och läser några favoritbloggar samtidigt som jag lyssnar på Svensk radio på hög volym. Det är helt underbart att höra låtar som inte har bortklippta ord! Jag hoppas bara att mina grannar inte klagar på volymen.

Om en liten stund ska jag pallra mig upp och gå till gymmet. Var där faktiskt igår och tränade i en och en halv timme. Fick några nya övningar av en av instruktörerna. Det är så bra att de finns där så att man kan få lite tips. Efter gymmet gick jag en powerwalk vilket kanske inte var helt genomtänkt då klockan var 17. Det var nämligen som att gå i en ända lång bastu eftersom temperaturen ännu inte hade sjunkit. Oftast när jag går powerwalks är det runt 22-23 på kvällen men igår fick jag ett ryck och tog alltså en tur mitt på dagen.

Börjar kännas konstigt att jag snart ska åka hem till Sverige. Även om jag tycker det ska bli roligt att träffa alla hemma och få jobba lite så känns det samtidigt så konstigt. Detta är ju mitt hem nu och att jag inte kommer vara här på 3 månader känns konstigt. Kommer så klart vara trist att vara utan G också men det är ju bara för en kort tid.

Inga kommentarer: