tisdag 19 maj 2009

The Boardwalk

Har precis kommit hem från en god middag på en av mina favorit restauranger här i Dubai. Vi var på The Boardwalk i Creeken, den restaurang som jag besökte första dagen som jag var i Dubai för snart 3 år sedan. Sedan den gången har restaurangen tillhört en av mina favoriter då man får bra service, bra mat för pengarna och en härlig utsikt över Creeken och alla dess båtar. Visst finns det många flashigare, dyrare och lyxigare ställen att gå till men jag gillar verkligen detta stället och vet att jag varje gång får vad jag vill ha så varför inte fortsätta gå dit då. Nu var det verkligen längesedan vi var här sist och jag ville gärna gå hit innan jag åker tillbaka till Sverige så därför passade vi idag på att fira vår nya bil över en god middag.





Nu känner jag mig så trött att det är svårt att hålla ögonen öppna så nu ska jag hoppa i säng.



Vi hörs imorgon, sov gott!

Inga kommentarer: