onsdag 17 juni 2009

Vardagliga ting...

Jag har precis kommit hem från kvällsrundan med hundarna. Jag tycker att det är riktigt skönt att gå ut med dem nu på kvällen då det är så tyst och lugnt. Tyvärr blåste det ganska kallt men det var samtidigt riktigt härligt att känna frisk och kall luft fylla lungorna. Det enda jag fortfarande inte har fattat är att det är så ljust på kvällarna. Jag kan inte förstå att det är lika ljust klockan tio på kvällen som det är mitt på dagen fast jag har varit hemma i över två veckor! Jag trodde inte att ett par månader i Dubai där solen alltid går ner vid sex på kvällen kunde göra att det man alltid varit van vid tar så lång tid att vänja sig vid igen. Tro inte att jag inte tycker om att det är ljust så länge för det gör jag verkligen, jag riktigt njuter av det. Lustigt att man kan uppskatta så små vardagliga saker så mycket mer när man varit ifrån det ett tag.

Inga kommentarer: