lördag 20 juni 2009

Stor sortering påbörjad

Hoppas att ni hade en trevlig midsommar igår. Själv hade jag nog mitt livs lugnaste midsommar då jag valde att stanna hos föräldrarna och inte gå ut. Jag njöt iaf av god svensk midsommar mat och det vanliga svenska midsommar vädret!

Idag har jag påbörjat sorteringen av alla mina saker och kläder som jag har förvarat här sedan vi sålde vår lägenhet. Vi magasinerade ju alla våra möbler och en hel del saker medan alla kläder och mycket småsaker förvaras här och hos G´s föräldrar. Nu när jag har hela sommaren på mig ska jag därför sortera, slänga och rensa bland allt som finns här så att jag bara har kvar det som jag absolut behöver spara. Det finns ju ingen mening med att spara en massa saker som man ändå aldrig kommer att använda. När vi flyttade slängde vi mycket saker och kläder men det var bara en grovsortering så nu när jag har mer tid ska jag verkligen göra en sortering till.
Jag skulle säkert kunna tjäna en slant på allt som jag inte behöver ha kvar, så jag får kanske ordna en liten Tradera auktion eller något liknande. Jag har ju ett överflöd av väskor, skor och kläder som någon annan säkert skulle ha glädje av istället.

Nu ska jag fortsätta med min rensning. Ha en fortsatt trevlig dag!

Inga kommentarer: