torsdag 18 juni 2009

Midsommarafton

Tänk att det är midsommar idag! Tiden går verkligen fort nu för tiden, om två veckor är vi ju inne i Juli.

Igår hann jag tyvärr inte med att skriva. Tiden bara rann iväg då jag skulle hämta medicin på apoteket, gå ut med hundarna och sätta in en annons innan jag skulle iväg till jobbet. När jag väl kom hem stupade jag i säng efter en stressig dag på jobbet.

Idag kommer jag istället uppdatera bloggen lite mer men nu ska jag gå och äta frukost!
Hoppas att ni får en trevlig midsommar...

2 kommentarer:

Jennifer sa...

Hej Marie!
Jag har på något sätt lycktas missa att du kommit hem till Skåne igen =)
Kan vi inte hitta en dag när du kan komma och hälsa på? Det hade varit så himla kul!

Kram
Jennifer

Indrah´s Closet sa...

Hej Jennifer!

Det hade verkligen varit kul att träffas då det var ett tag sedan sist. Hör av dig så att vi kan bestämma en dag!

kram