torsdag 18 juni 2009

Saknar dig...

Jag har precis kommit hem från jobbet och är trött, har huvudvärk och längtar till Dubai. Jag tycker det är för kallt här i Sverige för att vara sommar så jag saknar värmen. Imorgon är det en vecka sedan G åkte men det känns som om det var mycket längre sedan. Jag saknar honom verkligen, jag känner mig så ensam utan honom nu när jag blivit van vid att träffa honom varje dag. Jag tycker dessutom att det är trist att prata på skype, man får aldrig sagt allt man vill säga. Jag har ringt honom några gånger från mobilen men det är verkar som att det har blivit dyrare att ringa utlandssamtal än vad det var förra året! Jag tror att mina få och korta samtal denna veckan har kostat mig 400 kronor hitintills, kan ni då tänka er hur mycket pengar jag kommer lägga på mobilsamtal denna sommar! Jag försöker att inte ringa från mobilen men ibland kan man bara inte vänta med att berätta saker tills man kommer hem och kan gå in på internet.

Imorgon ska jag jobba kväll igen, suck. Tycker att kvällspassen går alldeles för lånsamt. Idag har avdelningen dock fyllts på så idag var det till och med överbeläggning men vem vet hur det ser ut imorgon, mycket kan ju hända över natten!

Nu ska jag hoppa i säng, god natt kära läsare!

1 kommentar:

G sa...

Saknar dig oxå...