måndag 22 juni 2009

Nojan och jag!

Idag fick jag verkligen äta upp att jag i förra veckan sa att det var alldeles för lugnt och för mycket personal på jobbet då vi idag bara var två nya som skulle sköta stället. Vi har verkligen haft fullt upp hela dagen och stundtals ganska stressigt. Eftersom det är mycket nya saker så tar det sin tid då man b.la. vill vara säker på att man kopplat alla slangar och utrustning rätt. Jag är fortfarande så nojig när jag kommer hem och går igenom dagen minst hundra gånger och funderar över om jag glömt något. Det ska bli skönt är man är lite varmare i kläderna och släpper den där nojan för det är riktigt jobbigt. Fast så är det väl för alla som är nya på jobbet i början!

Så skönt vädret är nu på kvällen, faktiskt riktigt varmt och soligt. Fantastiskt, men jag undrar om det ska hålla i sig ett tag nu. Någon som vet, kanske?
Ikväll ska jag bara ta det lite lugnt, kanske titta på tv eller fortsätta på boken som jag börjat läsa. Vad ska ni göra, ska ni kanske sitta ute och njuta av det härliga vädret?

Inga kommentarer: