fredag 26 juni 2009

Fredag igen!

Då var det fredag igen, veckan har verkligen gått fort. Tyvärr ska jag jobba hela helgen med start om ca tre timmar! Solen skiner, det är ganska varmt men tyvärr väldigt blåsigt, typiskt svenskt sommarväder med andra ord.

Det är mer än två veckor sedan G åkte och jag saknar honom fruktansvärt mycket just nu. Dessvärre är det fem veckor tills han kommer till Sverige igen vilket känns som en hel evighet! Förhoppningsvis kommer dock tiden gå snabbare än vad jag tror.

Nu ska jag hoppa in i duschen och börja göra mig i ordning, ha en fortsatt härlig fredag så hörs vi igen senare...

2 kommentarer:

Tine sa...

Spennende at G var gjesteblogger, det er jo bare 8 dager til jeg skal reise til Dubai. Men jeg var jo i Dubai i fjor, så jeg husker hvor varmt det var der. En dag var det nærmere 50varmegrader i skyggen. Syns det var ekkelt å bade i havet, nesten varmere vann enn man dusjer i :-)

God helg :-D

Mvh Tine

Indrah´s Closet sa...

Hej Tine!

Kul att höra att du tyckte om gästbloggsinlägget. Förhoppningsvis kommer G fortsätta att skriva inlägg snart igen.
Hoppas att du får en trevlig resa till Dubai och att du fått några bra tips på vad du ska besöka :)

Berätta gärna sedan hur resan var!

Kram

Indrah