tisdag 2 juni 2009

Andra dagen...

Då är andra dagen på jobbet avklarad. Just nu är jag fruktansvärt trött. Jag sov dåligt i natt, funderade både på allt som vi gått igenom på jobbet och på flygolyckan som hänt ute i Atlanten. Flygolyckor berör mig så otroligt mycket av naturliga skäl och jag tycker det är väldigt jobbigt att man inte riktigt vet vad som hänt.

I morse skulle jag upp tidigt och det var ju ett tag sedan om man säger så. Som tur är har jag ju lite nytta av att Dubai ligger två timmar före tidsmässigt vilket gör att jag normalt vaknar lite tidigare än vad jag annars gör i Dubai. Eftersom det var andra dagen och jag i natt funderat på en massa saker angående jobbet så gick vi igenom det jag funderat på och sedan ytterligare en massa andra nya saker. Jag kan berätta att i mitt huvud surrar det tusen saker just nu som har med jobbet att göra!

Jag kom hem lagom till dukat bord och idag stod det grillat på menyn. Både G och jag har varit sugna på grillat väldigt länge eftersom det inte är särskilt vanligt att vi grillar i Dubai. Efter middagen åkte vi till affären för att köpa godis. Även om mitt sug är i stort sett obefinligt så hör det ju till att man måste äta godis när man är i Sverige. Har funderat på att då jag äntligen blivit av med mitt godssug så borde jag ju inte ens smaka men samtligt så känner jag att lite godis måste man ju äta.

Om ni tycker att detta inlägget är rörigt så beror det nog på min sömnbrist. Ska bli skönt med sovmorgon imorgon då jag är ledig, jippi!!! G och jag ska ut på lite hemlig research ;) Lite shopping hade inte heller varit fel och jag har hört att det ska bli regn imorgon så vad passar då bättre än en liten tur i några skobutiker :)

Inga kommentarer: