torsdag 4 juni 2009

090604

Just nu är jag så trött att jag skulle kunna somna på direkten om det inte var för att jag är så hungrig. G har lovat att han ska laga middag så jag hoppas att han skyndar sig.

Jag sov knappt något alls i natt, låg bara och vände och vred på mig. Det är så jobbigt när man har så mycket i huvudet att man inte kan koppla av och somna. Jag hatar verkligen att stiga upp och gå till jobbet när man inte sovit ordentligt.

Jag tycker att det börjar gå ganska bra på jobbet nu när jag börjat komma in i deras rutiner. Det är ganska roligt med då hon som jag går bredvid har bott i USA så vi har en del gemensamma erfarenheter när det gäller att bo utomlands. Det är roligt att jämföra hur hon tyckte att det var att bo utomlands med hur jag själv upplever det.

Nu ropar G att det är dags för middag...

Masalama...

Inga kommentarer: