torsdag 25 juni 2009

090625

Idag har jag haft en hel del att göra, jag har bla varit och handlat till min mormor och hälsat på henne några timmar. Jag har tyvärr inte humnit träffa henne sedan jag kommit hem från Dubai så jag tyckte det var på tiden att jag hälsade på henne och passade samtidigt på att handla till henne.

Jag håller även på att tvätta och har fått lite hjälp från sötnosen här bredvid. Han verkligen hatar tvättmaskinen så när jag lägger in kläder passar han på att ta ut det. När tvättmaskinen sedan centrifugerar och han är i närheten blir han arg och skäller på den. Han tycker verkligen att den är hemsk!

Jag har även hunnit prata en liten stund med G som berättade att han hade haft problem på jobbet! Jag är alltid så orolig när han är iväg och olyckor som Air France Flight 447 gör inte saken bättre. Jag hoppas verkligen att de kommer hitta de svarta lådorna snart så att vi får reda på vad som verkligen hände. Jag tror förstås att det har haft med ovädret att göra och inget annat. Mycket som står i tidningar och på internet är dessutom långt ifrån sant, det märks på hur de skriver saker. Jag försöker trots allt hålla mig uppdaterad om hur det går med sökandet. Jag hoppas för de anhörigas skull att de kommer hitta fler kroppar. Jag skulle aldrig kunna sluta hoppas om jag inte fick se kroppen. Jag tror dessutom att jag skulle bli som Penny i Lost, jag skulle bege mig till platsen där man misstänker att det hänt och själv leta, leta tills jag fick något slags svar. Jag hoppas så klart jag jag aldrig behöver uppleva något sådant för jag skulle inte stå ut med tanken på att något hemskt hänt min älskling, särskilt inte när jag är så långt ifrån honom heller!

Inga kommentarer: