tisdag 23 juni 2009

Förvånad!

Jag måste säga att jag är förvånad över att ingen kommenterade när det gäller inlägget om Facebook. Jag trodde att någon skulle tycka något helt annat än vad jag tycker men så är tydligen inte fallet eller också vill ingen annan dela med sig av sina åsikter här på bloggen!

Idag har jag suttit instängd på kurs hela dagen, kände mig alldeles stel i benen efteråt och jag hade "träsmak" i rumpan. Det var så skönt när kursen var slut och man fick komma ut och känna den härliga värmen. På hemvägen såg jag att det var flera som badade i havet utanför Trelleborg. Det såg faktiskt ganska kallt ut men sommarkänslan infann sig iaf när jag körde förbi dem i min supervarma bil.

2 kommentarer:

Tine sa...

Jeg er helt enig med deg om facebook innlegget. Jeg har sett at folk har over 500 (!) venner på facebook. De kan umulig ha snakket med alle. Hvertfall ikke kjenne de. Jeg har ca 130 venner på facebook, som er gamle klassekamerater osv, men jeg er bare venn med omtrent 10stk av de. Facebook er egentlig bare tull. Men jeg har det kun for å se på bilder av de jeg ikke har sett siden jeg var 7år osv :-)

Indrah´s Closet sa...

Hej Tine!

Skönt att höra att någon annan tycker som jag :)

Tack för din kommentar!

Mvh

Indrah