tisdag 9 juni 2009

Tråkig dag!

Har jobbat kväll idag vilket jag inte alls tycker om då man inte får gjort ett dugg. Jag går mest och väntar på att man ska åka till jobbet men hur jag än gör så är jag ändå aldrig tidig till jobbet när jag ska jobba kväll utan jag kommer alltid precis i tid. Även om det efter några dagar är jobbigt att stiga upp tidigt så föredrar jag att komma hem på eftermiddagen och ha hela kvällen till att göra andra saker på.

Nu börjar jag dessutom känna mig lite deppig då G snart åker tillbaka till Dubai. Vi kommer att vara ifrån varanndra i sju långa veckor. Vet inte hur jag ska klara mig utan min soulmate hos mig. Jag kommer att räkna dagarna tills hans kommer tillbaka till Sverige i augusti.

Nu hinner jag tyvärr inte skriva mer idag utan får berätta mer om allt som hänt imorgon. Jag ska nämligen upp tidigt imorgon och jobba.

God natt...

Inga kommentarer: