fredag 24 april 2009

Typiskt!

Inte konstigt att jag var så trött igår. Under natten har jag nämligen blivit sjuk. Suck, har varken tid eller lust att vara sjuk just nu. Är ännu tröttare idag än vad jag var igår då jag knappt har sovit alls i natt. Har bara legat och frusit och den lilla tid jag lyckats somna har jag drömt konstiga drömmar.
Egentligen är det väl inte konstigt att jag har blir förkyld. Dels så har jag varit ute till ganska sent de senaste kvällarna för att sedan stiga upp tidigt och gå och träna. Jag har ätit sjukt dåligt då jag vissa dagar ätit på konstiga tider vilket gjort att jag bara ätit ett mål mat om dagen. Sedan den viktigaste faktorn att det är så sjukt kallt i alla Mall här vilket inte är så bra om man är lättklädd.

Idag ska jag därför försöka kurera mig så att jag inte blir sämre då jag har lite att göra de närmsta dagarna!

Inga kommentarer: