måndag 20 april 2009

Igår...

Jag vet att jag varit en aning dålig på att uppdatera den senaste tiden. Ibland räcker dock inte tiden till när man försöker få ut så mycket sommöjligt av världens underbaraste plats.

Igår var jag på stranden större delen av dagen tillsammans med A. Just nu är det så pass varmt i vattnet att det inte känns ett dugg kallt att hoppa i och bada trots att du legat och stekt dig i solen en timme. Det är riktigt skönt nu. Lite läskigt var det att det simmade en sjukt stor fisk bredvid mig när vi badade. Hann inte se vad det var för en men den var riktigt stor! Världens största privatägda båt kom efter ett tag och la ankar rakt framför ögonen på oss en bit ut i havet. Jag skulle ta en bild på den till er men då tog givetvis batterierna slut, typiskt!

Igår kväll åkte G och klippte sig och sedan gick vi och kollade i affärer en stund. Hittade dock inget spännande :(

Nu ska jag gå till gymmet en sväng. Vi hörs senare...

Inga kommentarer: