onsdag 1 april 2009

April, April...

Jag vet inte om ni förstod att snöovädret var ett aprilskämt men det var det iaf. Här har det dåliga vädret dragit förbi och det är runt 30 grader igen. Det är fortfarande inte någon riktig sol då det är ganska molnigt men det är rätt skönt ändå. Jag tror att det redan imorgon kommer vara riktigt soligt och varmt som vanligt igen.

Bilderna med snö är dock från UAE, det snöade nämligen i bergen i Ras Al Khaimah i December. Första gången det snöade i UAE tror jag var 2004 och i December 2008 ska ha varit andra gången. Otroligt men sant!


Idag har vi varit och hämtat flygbiljetter då vi snart ska hem på en kort visit. Vi passade även på att gå in och handla lite småsaker på Ikea. Just nu känner jag mig supertrött och ska bara slappa lite i soffan. Vi hörs kanske senare ikväll...

Inga kommentarer: