onsdag 15 april 2009

En tur till Sharjah

Idag har vi varit i Sharjah (som jag verkligen ogillar) på ett försäkringsbolag och hämtat ut pengarna vi fick för vår bil som blev totalkvaddad när vi blev mosade mellan två lastbilar. Äntligen är allt som har med bilolyckan att göra klart. Ska bli skönt att lägga det bakom sig.

Efter att vi var klara åkte vi till Dubai Mall för att se om vi kunde hitta någon klänning till bröllopet vi ska på. Tycker de har rätt dåligt utbud av klänningar just nu. De få klänningar de har är mer av den vardagliga sorten. Nu när jag kom hem provade jag två andra klänningar som jag har och kom fram till att jag nog använder de två till bröllopet. Jag ska bara fixa till dem lite med accessoarer så bli det nog bra.

Jag fick iaf med mig en snygg hatt hem från Dubai Mall. Ska ta en bild på den lite senare.

Nu ska vi se på Slumdog millionare på Tv.

Hej så länge...

Inga kommentarer: