söndag 26 april 2009

God morgon

Är fortfarande sjuk men jag har iaf lyckats sova ut vilket jag är så glad för. Det måste vara hemskt för alla med sömnproblem som ligger vakna natt efter natt utan att riktigt kunna somna. Tyvärr vet jag att det är många som lider av detta tråkiga problem.

Just nu är det tråkigaste att det inte händer så mycket utan att jag mest är hemma och försöker kurera mig. Det blir ju tyvärr därför inte mycket att skriva om och uppdatera er med då heller.

Jag har ännu inte riktigt hunnit känna efter hur jag mår men om jag lite senare känner mig bättre ska jag gå ut på en mindre promenad Tänkte att jag ska gå inom apoteket och se om de har några fler bra mediciner som jag kan stoppa i mig för att påskynda tillfrisknandet! De har ju lite annorlunda sortiment här jämfört med hemma i Sverige. Jag måste även lite senare ringa och boka in en tid hos frisören till imorgon, det börjar ju bli lite ont om tid nu!

Inga kommentarer: