onsdag 1 april 2009

Träning, träning, träning...

Idag blev jag väckt klockan nio av att min vän A skickade ett sms om att hon nu var på väg till gymmet. Skit, jag hade förträngt att vi skulle mötas på gymmet på morgonen. Jag tog mig iaf dit för 50 minuters konditionsträning mer än så orkade jag inte då jag har sådan träningsvärk sedan gårdagen. Igår var jag nämligen ganska länge på gymmet. Förutom vanlig gymträning övade jag och A även kickboxning ;) Det är roligt med lite annorlunda träning ibland. Lika kul var det inte att G satt och tittade på och skrattade åt oss!

A bjöd in mig och G till USA senare i år. Hon bor tydligen i ett stort mansion och vill så gärna att vi ska komma dit. Jag som verkligen vill åka till USA tycker det ska bli så roligt. Så klart måste hon komma över till Sverige och Danmark. Hon har sett på Tv att vi har jättesmå hus vilket hon tycker är ganska märkligt. Just nu bor hon i en stor 4.a här på The Palm. Jag tror att hennes lägenhet är över 200 kvm men hon tycker den är SÅ liten. Ska verkligen bli kul att visa henne lilla Sverige, haha!

Här får ni se en del av vår lilla balkong med våra nya balkongmöbler. Det är verkligen skönt att äntligen kunna sitta ute!

Inga kommentarer: