måndag 27 april 2009

Ingen lust längre...

Jag känner mig sämre nu igen. Känner mig så trött och nästan lite illamående. Typiskt, jag som trodde att detta var på väg att gå över. Att hela tiden må dåligt gjort att jag just nu inte har någon som helst lust att åka till England. Hur kul är det att flyga sju timmar i sträck när man mår dåligt! Jag menar, visst är det jätte kul att åka till England, shoppa och gå på bröllop men inte när man är sjuk. Just nu känns de där antibiotika tabletterna lite lockande ändå ;)

Det positiva mitt i min trista förkylning är att A kommer förbi då och då. Igår hade hon med sig en DVD- film för att muntra upp mig. Tyvärr gick den inte att se då vi hade en annan region på vår DVD-spelare. Vi fick istället fika en stund med nybakade kanelbullar som jag orkat med att baka. Stackars A har så dåligt samvete då hon tror att det är hon som smittat mig.

Inga kommentarer: