lördag 25 april 2009

Fabulous!

Är fortfarande sjuk men är definitivt på bättringsvägen. Tackar A för hennes supermedicin. Jag tror att det är tack vare den som förbättrandet av mitt tillstånd gått så snabbt. I natt trodde jag dock att jag skulle vara sjuk länge då jag vaknade klockan 02 i natt och var klar vaken. Jag låg vaken ända till 05 då G skulle gå upp. Jag var så klar vaken att jag t.o.m. gick upp före honom! Sedan gick jag omkring här, läste en tidning och gjorde i ordning lite saker till honom innan han skulle gå. När han sedan gått fortsatte jag läsa en tidning innan jag stupade i sängen och sov ända till för ca 30 minuter sedan. När jag vaknade kände jag mig som en ny människa, bra mycket piggare än innan!

Nu har min darling kommit hem med frukost/lunch till mig, he´s so sweet!

2 kommentarer:

Catharina sa...

Hej!
Vad kul att du såg min blogg och nu såg jag ju oxå din, kul att läsa vad som händer i andra svenskors liv här i Dubai. Krya på dig!

Indrah´s Closet sa...

Hej Catharina
Kul att du tittade förbi. Visst är det roligt att läsa om vad andra gör här nere och få lite tips på vad man kan hitta på! Hoppas att allt är bra med dig och att du slipper förkylningen som tydligen går här nere!

MVH

Indrah