fredag 10 april 2009

Back in UAE

Nu är jag tillbaka i Dubai igen efter en mycket kort visit hemma i Sverige. Två dagar går så snabbt när man inte varit hemma på tre månader! Jag har iaf hunnit med fem intervjuer, handla lite småsaker som jag behövde och som inte finns här, besök hos min gammla mormor, träffat en kompis, gosat med hundarna och träffat mina och G´s föräldrar. Mer än så hann jag tyvärr inte med. Jag hade gärna velat träffa min bror, min kusin, fler kompisar och gå en sväng på stan. Allt detta får dock vänta tills jag kommer hem nästa gång vilket blir i slutet av Maj, så det är inte så lång tid kvar!

Nu ska G och jag åka och handla lite mat då kylen gapar tom. Eftersom jag inte hann blogga när jag var hemma så kommer det lite bilder från Sverige senare.

2 kommentarer:

Marsipangrisen sa...

Hej hej,
Hur gick intervjuerna? Är planen att du ska vara hemma i Sverige och jobba hela sommaren?

Kram kram
Marsipangrisen

Indrah´s Closet sa...

Hej.
Intervjuverna gick bra. Av fem stycken vet jag att jag fått tre av dem de andra två får jag svar på i nästa vecka. Planen är att vara hemma hela sommaren, antagligen September ut. Så då finns det gott om tid att träffas :)

Kram