onsdag 22 april 2009

God kväll kära läsare

Har precis kommit hem från en mindre shoppingrunda med min darling.
Vi lyckades hittade var sitt fynd. Själv hittade jag den perfekta hatten, vilken ni inte kommer att få se förrän efter bröllopet. Tänker nämligen inte förhandsvisa någon del av min outfit innan dess! G lyckades äntligen hitta ett par snygga skor, vilket var bra då det känns som att det var i sista stund.

Mitt i shoppandet hamnade vi i en inspelning av en reklamfilm för Burritos chips. Vi stod och tittade en liten stund och hoppades att de skulle headhunta oss som statister, men icke. Var bara araber med i reklamfilmen så jag får väl skylla på att det var för att jag var för vit och för blond för dem ;)



Innan vi åkte hem passade vi på att äta på vårt favorit sushi ställe Yo! sushi på Festival City. Det är inte så ofta vi är där nu för tiden så när vi är i närheten försöker vi passa på och smita in för lite färsk sushi från deras rolling table.

Inga kommentarer: