fredag 17 april 2009

Saknad...

Väntar just nu på att en man från Nakheel´s försäkringsbolag ska komma hit och titta på skadan det blivit i taket efter vattenläckan. När han sedan tittat på skadan ska det komma hit någon och laga taket. Ska bli skönt när det äntligen är klart så att vi slipper ha en massa folk springandes här!

Just nu längtar jag så mycket efter G. Han är på Sri Lanka några dagar. Förstår inte hur jag ska klara av en hel sommar utan honom. Förra sommaren tänkte jag att jag aldrig mer ville vara en hel sommar utan honom men nu har jag själv bestämt mig för motsatsen. Antar att skillnaden i år är att jag vet att det bara är tillfälligt! Tror ändå att det kommer bli jobbigt att vara utan honom så länge. Usch, just nu ångrar jag att jag ska åka hem utan honom! :(

Jag hoppas att G har bättre väder idag på Sri Lanka än vad det är här, för det är ganska disigt idag. Jag som hade tänkt gå på stranden och sola. Tycker dock det känns rätt trist att ligga på stranden när det inte är strålande sol! Ska ta en vända till gymmet istället. Jag har ju slarvat en del när det gäller min träning. Det har varit så mycket annat som kommit i vägen sedan vi kom tillbaka från Sverige. Ska försöka ta tag i det nu så att jag kan komma i lite bättre form än vad jag är just nu.

Hoppas ni får en fin dag var ni än befinner er!

Inga kommentarer: