tisdag 14 april 2009

Vänner på besök...

Igår kväll hade vi några vänner till G och mig här på middag. Var riktigt trevligt då vi inte träffat dem på ett bra tag. Vi serverade så klart Svensk mat. Igår blev det Korv stroganoff på svensk importerad falukorv, vilket jag tror var mycket uppskattat. :) Till efterrätt blev det chokladbakelse. Tyvärr hade jag glömt ta fram kameran så några bilder från gårdagen har jag dessvärre inte.
Vi satt ute på balkongen och åt efterrätten och satt där och pratade till ganska sent. Tyvärr var det väldigt mycket mygg vilket antagligen beror på att det nyligen regnat. Ni kan ju tänka er själva hur jag ser ut idag då jag är allergisk mot myggen här i Dubai!

Idag måste jag ge besked angående vilket av jobben jag ska ta i sommar. Har inte kunnat sova i natt då jag bara legat och funderat på hur jag ska göra. Kommer nog kännas konstigt att åka hem till Sverige hela sommaren och vara utan G.

Inga kommentarer: