tisdag 21 april 2009

Jag är inte lazy!

Har precis kommit hem från gymmet. A och jag pushade varandra till att gå trots att vi båda var ganska omotiverade. Jag tyckte att jag kämpade på bra med min konitionsträning och när jag kände mig klar efter 50 minuter och frågade A om hon var klar så tyckte hon att jag var "lazy"som inte orkade träna i 60 minuter. Hmmm, jag körde hård konditionsträning och hon lite enkel styrketräning och så tyckte hon att jag var lat! Okej att jag bytte maskin då och då men om man bortser från mina break så tränade jag iaf i 40minuter och det är ju inte illa,eller hur? Fick iaf ge igen på henne när vi efter gymmet gick en promenad och hon inte orkade gå så långt som vi hade tänkt, vem var det då som var "lazy"?! Hämnden är ljuv ;)

Nu ska jag ta och lägga mig på soffan, mysa med G och missbruka lite choklad. För det är väl ändå tillåtet efter så intensiv träning?

Inga kommentarer: