onsdag 1 april 2009

Another day has passed

Kan berätta för er att filmen vi såg igår, Valkyrie med Tom Cruise inte var bra! Den var riktigt tråkig vilket var synd då jag förväntat mig mer av den filmen.

Idag har vi iaf varit på bio med några kompisar. Vi såg He´s not that into you. Filmen var riktigt bra och rolig. Många bra och kända skådisar var det med bl.a. Ben Afflek, Jennifer Aniston, Drew Barrymore, Scarlett Johansen med flera.
Filmen handlar om hur man läser av det andra könets signaler när det gäller kärlek. Så om du någonsin suttit framför en tyst telefon och väntat på att någon speciell ska ringa men utan att samtalet kommit... bör du definitivt se filmen ;)
Filmen bygger förresten på en bok som jag fick av en kompis för ett par år sedan. Tyvärr hann jag aldrig läsa boken då eftersom jag hade en massa studielitteratur som gick före. Hur som helst fick nu filmen mig att tänka på min kompis som jag fick boken av och som jag inte pratat med på ett bra tag. Jag saknar verkligen min underbara kompis så nu MÅSTE jag ringa henne imorgon och höra hur allt är med henne. Det tråkiga med att bo så här långt hemifrån är att det ibland är svårt att hålla kontakten med alla hemma. Jag måste helt enkelt bättra mig på den punken!

Nu ska jag se slutet på en riktig rysare som går på Tv och sedan ska jag hoppa direkt i säng.

God Natt darlings...

Inga kommentarer: