tisdag 21 april 2009

090421

G har jobbat väldigt mycket de senaste dagarna så jag har umgåtts ganska mycket med A. Tillsammans har vi diskuterat diverse för och nackdelar med olika lägenheter och områden här i Dubai då A försöker hitta en ny lägenhet. Jag vet ju själv hur stressigt det är att hitta en lägenhet när ens kontrakt håller på att gå ut. När vi inte diskuterat lägenheter har vi pratat om jobb, livet i Dubai och en massa andra livsviktiga saker ;). Vi försöker även sporra varandra att träna, både genom att gå till gymmet och att gå långa promenader

Jag har även hunnit med att leta efter ett lämpligt hotell i London, har bla tittat på det hotell som J tipsade mig om. Blir dock troligtvis ett annat. Ikväll måste vi nämligen bestämma oss och boka.

Jag har även börjat fundera så smått på något spännande som G och jag planerar inför nästa år. Har med andra ord haft lite av varje att hitta på de senaste dagarna.

Kan man annat än att älska Dubai när man lever i en miljö som är så underbar som den är här!

Inga kommentarer: