torsdag 3 september 2009

Torsdag

Så mörkt det var i morse när jag vaknade av att telefonen ringde. Det var G som ringde alldeles lagom till att jag skulle gå upp. Han ringde för att berätta att han precis hade landat. När vi pratat klart ville jag bara dra täcket över huvudet och somna om. Tyvärr gick det ju inte då jag skulle iväg till tandläkaren. Varför får jag alltid så tidiga tider när jag ska dit? Nåja, allt gick iaf bra, vilket var skönt, inga hål här inte! Jag gick den korta sträckan till tandläkaren vilket var riktigt mysigt trots att det regnade, eller det kanske var därför som det kändes mysigt. Idag känns det ju verkligen som höst. Det är mörkt, lite småkyligt, en aning blåsigt och så regnar det. Jag måste ju passa på och njuta av hösten nu för sedan får jag varken se eller känna regnet på ett tag då är det ju sol och värme varje dag ssom gäller.

Idag har jag inget särskilt planerat så jag ska nog bara städa lite och försöka gå igenom alla papper och grejer som jag samlat på mig hela sommaren. Jag ska rensa lite i garderoben också och gå igenom lite mer saker som jag ska ha med mig. G kommer ju hem snart och med tanke på hur mycket jag har tänkt ta med mig är det nog lika bra att jag börjar packa i tid. Risken för övervikt känns nämligen ganska stor!

Inga kommentarer: