tisdag 1 september 2009

Slutjobbat för denna gången!

I söndags var min sista dag på jobbet men redan igår var jag tillbaka. Jag var och lämnade mitt passerkort och en liten present till mina kollegier. När jag körde hem kändes det väldigt konstigt och faktiskt lite tomt.

Om en vecka kommer G hem och om mindre än två veckor ska jag enligt planerna vara tillbaka i Dubai igen efter nästan 4 månader hemma i Sverige. Nu måste jag på riktigt ta tag i allt jag ska göra innan jag ska åka tillbaka. Idag MÅSTE jag ringa tandläkaren och jag får verkligen hoppas att de har en tid till mig inom närmsta två veckorna

Igår började jag med att jogga 5km på morgonen. Min plan är nämligen att försöka jogga 5 km varje morgon eftersom att jag behöver komma i form igen. Det senaste året har jag ju slappat till mig en aning och jag skulle gärna vilja komma i 2007 års toppform igen!

Inga kommentarer: