tisdag 8 september 2009

Äntligen är han här!

Tittar ni också på Idol, vad tycker ni i så fall så här långt?
Något av det första G sa när jag träffade honom tidigare idag var "Ikväll är det Idol, det måste vi se!" G tycker Idol är så bra men han fattar inte att folk ställer upp som sjunger så otroligt dåligt och jag kan väl inte annat än att hålla med! Varför säger inte folk till dem att de är dåliga så att de slipper skämma ut sig men samtidigt vad skulle Idol varit utan alla dessa modiga människor! Kanske är det snart dags för mig att ställa upp ;)
Visste ni förresten att min vän YB har varit med i Idol?

Idag har varit en riktigt bra dag. Först hämtade jag min älskling på Svågertorp sedan åkte vi direkt till Ystad för ett besök hos min frisör. Nu ser jag återigen ut som mig själv! Min frisör är sjukt rolig, även G tycker att han är en trevlig typ,haha. Efter frisörbesöket var klockan så mycket att vi begav oss tillbaka mot Näset för middag hos mina föräldrar. Nu innan Idol började gick vi en promenad i hamnen precis i solnedgången och nu sitter vi alltså framför tvn och tittar på Idol.

Inga kommentarer: