onsdag 2 september 2009

Dagens planer

I morse när jag vaknade kände jag riktig träningsvärk på framsidan av låren. Jag som inte längre är så van vid att jogga borde nog tänka på att stretcha i fortsättningen. Jag väntar därför med min dagliga joggingtur tills lite senare ikväll så har förhoppningsvis träningsvärken gått över lite grann.

Idag är min plan att åka in till stan och se om jag kan få mina naglar gjorda. Det är ju tre månader sedan jag hade snygga naglar sist och jag saknar det verkligen. Tyvärr är det ju inte tillåtet med långa naglar i mitt yrke men nu när jag inte ska jobba på ett tag vill jag så klart ha långa naglar igen.
Min andra plan är att se om en viss skokedja har fått in ett par riktigt snygga skor som jag sett på internet. Hoppas, hoppas, hoppas och framförallt så hoppas jag att om de nu fått in dem att de är lika snygga i verkligheten!

Inga kommentarer: