lördag 26 september 2009

Our day!

Idag har G och jag varit och gjort några ärenden på Dubai Mall. Passade på att äta en glass på Cold Stone Creamery där man själv väljer smak på glassen och sedan något att blanda i glassen med andra ord ungefär så att de gör din egen glass. Idag valde vi cheesecakeglass med jordgubbar och chocolate chips som de sedan bakade ihop, det blev faktiskt riktigt gott!


Mycket glass men jag åt faktiskt inte upp allt själv!

Som vanligt hade de även något event i Mallet, denna gången hade de satt upp mängder med stjärnor och en måne i taket på ett ställe, det såg riktigt fint ut. Det är nog lite av deras påhittighet som gör det roligt att gå i Mallen här, man vet aldrig vad de har hittat på, annars känns exempelvis Dubai Mall nästan lite väl stort då man får gå ganska långt för att gå till sina olika favoritbutiker!
Väldigt fint.


På hemvägen var det hur mycket trafik som helst ute, det var kö så långt öga kunde nå, typiskt Dubai. Precis som igår har det varit väldigt varmt idag så man blir så otroligt trött av att vara ute att både G och jag fick sova en stund när vi kom hem.

Kö framåt och...

...kö bakåt!

Nu är iaf jag pigg inför kvällen så om en liten stund är det dags för mig att gå och göra mig i ordning! Hoppas ni får en trevlig kväll för det ska iaf jag ha!
Hej så länge!

Inga kommentarer: