onsdag 23 september 2009

Mycket att göra men lite att berätta!

Dålig bloggning från min sida idag men jag har varit iväg HELA dagen. När man har med myndigheterna att göra tar allt SÅ lång tid här. Vi har nämligen varit och försäkrat om bilen vilket man gör en gång per år här och efter det åkte vi för att besiktiga bilen. Sedan åkte vi och hämtade Porschen som varit på service och efter det åkte vi för att handla mat. Med andra ord har vi haft mycket att göra idag men har tyvärr inget särskilt spännande att berätta för er!

Jag kan ändå säga att jag inte rekommenderar någon att åka runt en hel dag som vi gjort utan att äta något. Jag hade så ont i huvudet nu när vi kom hem. Idag har det dessutom varit ovanligt varmt och ovanligt hög luft fuktighet vilket inte gör saken bättre! Eftersom vi båda var så trötta köpte vi med oss lite sushi hem för att slippa stå och laga mat!

Inga kommentarer: