måndag 21 september 2009

Skyttegravsfot

Det känns rätt meningslöt att vara i ett varmt paradisland som detta och bo på en underbar resort när man inte kan gå och bada eller utnyttja gymmet. Hur lätt är det då att underhålla Desperate Housewife formen när man inte kan springa sina kilometrar varje morgon eller simma ett par längder i poolen? Jag ska så klart inte vara dum och ska därför varken gå och bada eller gå och träna men det är ganska jobbigt när man vill göra båda. Fast med den här "skyttegravsfoten" som G kallar den (han har noll koll på vad han pratar om) så är det bäst att vänta. I denna värme kryllar det säkert av små äckliga virus och lågvirulenta bakterier. Nä, ska inte utsätta mig för mer sådant utan ska vänta tills foten är helt läkt!


Eftersom jag inte har några vackra strandbilder att visa er idag får ni istället se mina senaste inköp, klänningen och toppen som jag köpte tidigare i veckan och heelsen som jag köpte igår.


Svart klänning från Forever 21




Silver/grå topp från Forever 21

Rosa leopard heels

Inga kommentarer: