lördag 5 september 2009

Pumba

Nu har jag precis kommit hem. Det känns som att mitt huvud ska explodera snart, jag har sådan dunkande huvudvärk. Tror att det är vädrets konstiga växlingar som gör att jag får sådan jobbig huvudvärk.
Idag har jag alltså varit hos YB hela dagen. Åkte dit vid 12.30-tiden och möttes av YB, hennes kille J och deras lilla papegoja Pumba. Han var verkligen en riktigt kul kille, Pumba. Han kunde säga flera ord som Whats up, Puss, Pumba och göra ett ljud som lät som en bomb som föll och sedan exploderade. Emellanåt mumlade han en hel mening som knappt var hörbara och så skrek han om han inte fick uppmärksamhet,haha. YB hade lagat middag som precis var klar när jag stack huvudet innanför dörren. Hon är riktigt duktig på att laga mat och bjuder mig nästan alltid på middag när jag kommer hem till henne. Vi pratade så klart en hel del om Dubai, förhoppningsvis kommer hon nämligen ner några dagar nu i höst om hon kan få ledigt. Vi tog även en liten sväng in på Entré som faktiskt har öppnat några nya affärer sedan jag var där sist. Jag gjorde dock inga fynd till skillnad från YB som köpte både en tröja, en tunika och två par örhängen. Så länge som jag känt henne har hon varit lika svag för lustiga örhängen som jag är för skor. Ni skulle bara se hennes samling med örhängen, den är nämligen stor!


Nu ska jag gå och ta en Panodil och sedan ska jag titta på tv en stund och sedan prata med G.

Vi hörs igen i morgon...

Inga kommentarer: