måndag 7 september 2009

Dagens alla projekt

Idag har jag bokat in diverse möten som ska hinnas med innan det är dags för avfärd. G kommer nog tycka det är lite väl mycket som ska hinnas med, eftersom han ännu inte vet om alla sakerna. I morgon ska jag iaf hämta G på Svågertop på förmiddagen, sedan ska vi eller iaf jag åka till min frisör i Ystad. Det känns inte som att det redan är sju veckor sedan jag var hos frisören senast och jag har egentligen ingen lust att åka dit imorgon men vad gör man inte för att vara fin i håret. I morgon kväll ska vi sedan äta middag hos mina föräldrar och sedan bara ta det lugnt På onsdag ska jag på ett möte kl 10.00 sedan ska vi träffa lite vänner till mig. På torsdag ska G till sin flygläkare och sedan ska vi äta middag med Mr & Mrs Marsipangrisen. Fredag och lördag är fortfarande lite lugnare förutom några små saker som är inplanerade, puh!

Idag har jag förutom att boka in alla sakerna även varit en tur på Mobilia i Malmö. Där köpte jag bla lite presenter till min söta G som han ska få imorgon. Jag hoppas att han blir glad även om det inte är något speciellt. Nu ska jag fortsätta tvätta och titta på tv, ha en trevlig kväll...

Inga kommentarer: