onsdag 16 september 2009

Redan onsdag

Tänk vad tiden går fort, det är ju redan onsdag och halva dagen har ju snart gått! Jag sitter och väntar på att tvätten ska bli klar så att jag sedan kan springa ner till poolen. Jag måste ju försöka få lite färg. Under tiden som jag väntar passar jag på att dricka färsk annanasjuice som är så otroligt gott. Eftersom man inte får dricka eller äta något offentligt nu under ramadan får man ju passa på när man är hemma.

Vi får väl se hur länge jag står ut i solen, jag gissar nog själv på max två timmar. Solen är ju super stark och så är det väldigt varmt med så den kombinationen kan ju lätt bli solsting om man inte passar sig!!!

Jag vill gärna åka till Dubai Mall ikväll eftersom jag saknat alla mysiga affärer som finns här och som inte finns i Sverige. Tyvärr vet jag inte om vi hinner för vi ska nog gå ut ikväll igen. Jag vill dessutom hinna träna, jag försöker ju leva ett lite sundare liv nu,haha.

Nu är tvätten klar så nu ska jag hänga upp den och sedan skynda mig ner till poolen. Jag uppdaterar er om vad som händer lite senare.

Masalama!

Inga kommentarer: