tisdag 22 september 2009

Olyckan kommer sällan ensam, eller?

Brukar man inte säga att ofta kommer en olycka inte ensam? Det känns nämligen som att G och jag är inne i en dålig period just nu då vi har otur med än det ena än det andra. Jag hoppas bara att vinden snart vänder så att vi får lite tur och lycka istället, är så trött på att det går fel hela tiden. Först och främst vill jag att min fot ska bli bra så håll tummarna för det. Ursäkta för mitt klagande men jag tycker det mesta är skit just nu.

Jag har precis kommit hem från nagelsalongen, det känns så skönt att äntligen ha snygga naglar igen. Det är verkligen avkopplande att sitta där en stund och ha någon som pysslar om en samtidigt som man lyssnar på avslappnande musik och kan tänka på något annat.


Nu ska jag skicka ett sms till G och berätta hur mycket jag saknar honom men vi hörs igen senare!

Inga kommentarer: